Addictlife

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av anonym narkoman - 7 mars 2012 12:37

Hej mina tappra bloggläsare. Förlåt att jag blivit så dålig på att blogga, men jag saknar inspiration just nu. Det finns lixom inget att skriva om varje dag, så då blir det mer sällan..


Iallafall så var jag på eftervården igår, och för ovanlighetens skull så kändes det jättebra när jag gick därifrån! Jag var social och pratade med folk som jag inte pratat med förut, och det är faktiskt intressant att höra på andras historier. Vi är så jävla mer lika än vad man kan tro! Har alltid sett det som "vad har jag gemensamt med en alkoholist lixom" men så är det inte.. beroende är ju beroende..


Idag ska jag åka med farsan till en närliggande stad för han ska tatuera sig IGEN. Vi åker till samma ställe där jag gjorde min. Han är ju stammis där nu! Jag skickade sms till en tjejkompis som bor där igår men hon har inte svarat, hade kanske tänkt träffa henne en sväng när jag ändå är där lixom.


Ja... Vad mer ska jag säga då? Förlåt alltså men jag är helt oinspirerad just nu. Hoppas det går över snart.

Ovido - Quiz & Flashcards