Addictlife

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av anonym narkoman - 11 mars 2012 11:45

Hej.. Jag mår inte så jättebra just nu men jag tror helt ärligt att det är PMS som spökar.


Igår vart jag jätteledsen när jag fick höra att min 15åriga kusin har provat droger och börjat festa. Jag kände direkt att det var upp till mig att snacka med henne om detta, för hon säger själv att hennes föräldrar inte bryr sig och jag får lite den känslan jag också.. Tror att dom inte vet hur dom ska hantera henne, så då låter dom henne bara göra som hon vill.


Det är så hemskt, för jag ser så mycket av mig själv i henne. Det har jag alltid gjort. Jag har en till tjejkusin men henne har jag aldrig varit orolig för, hon är den totala motsatsen till mig, men vi kommer jättebra överens och så. Men som sagt henne har jag aldrig varit orolig för, men den yngsta däremot... Ända sedan hon var jätteliten så har jag haft en kännsla av att hon kommer att bli mer och mer som mig. Och nu verkar det ju stämma..


Vad ska jag säga till henne? Jag vet ju själv att man knappast lyssnar på någon i den åldern. Jag gjorde iallafall inte det! Men det känns som att jag måste försöka iallafall.. Jag skulle ringa henne imorgon också skulle vi träffas och fika eller nåt.


Jag fick gråta ut i älsklingens knä inatt iallafall och det var skönt. Jag pratade om det, precis som jag inte brukar göra. Så det kändes jävligt bra faktiskt. Och jag sa även det att hans missbruk gör det inte lättare för mig precis, och sen pratade vi om massa andra saker som jag inte tänker skriva här.


Idag ska jag åka till morsan och farsan och käka grillat, ska bli skönt o snacka med mamma lite...

Ovido - Quiz & Flashcards