Addictlife

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av anonym narkoman - 19 mars 2012 13:45

Jag tänkte tipsa er om en blogg som jag har läst ett tag, jag har klippt ut en beskrivning som jag hittade på bloggen;


"Den här bloggen har handlat om droger, beroenden, självförakt, diagnoser, ångest
och förtvivlan. Nu kommer den handla om pole dance, träning, stretch, LCHF, make
up, ADD, Asperger och om allt som rör sig i mitt huvud."


Tjejen som skriver heter Sophie, här har ni en länk

http://tweenerpie.blogspot.se/


Har ni något tips till mig på bra bloggar att läsa? Lämna gärna en kommentar.


 

Av anonym narkoman - 19 mars 2012 11:39

Jag ringde vårdcentralen idag men fick ingen tid förens på torsdag. Bad om att få en tid tidigare än så men det gick inte, jag skulle få träffa en läkare som jag kan ha som "min läkare" som jag kan ha länge, istället för att bara träffa en massa olika hela tiden, och det är ju bra. Hon jag pratde med i telefon sa att jag får ringa om det blir akut men jag ska försöka stå ut tills på torsdag..


Jag ska träffa min kusin idag också. Skulle ju ha träffat henne förra veckan men jag har mått så jävla piss dåligt att jag inte orkat höra av mig.. Känns skitjobbigt, men det är ju som sagt för att jag orkar inte hålla upp fasaden ibland och då vill jag inte va bland folk. Särskillt inte släkten, jag vill inte att dom ska tro att jag kommer börja knarka igen..


Har tänkt mycket på det där med familjen och vad som händer med dom om jag tar återfall. Ibland bryr jag mig inte alls, ibland gör det så ont i mig att jag inte kan andas. Men jag har ingen lust o skriva om det nu egentligen, för jag vill inte må ännu sämre.


Imorgon ska jag träffa min handläggare på arbetsförmedlingen och tala om för henne hur jag mår och hur jag känner inför den här praktiken jag ska börja på. Det känns riktigt förjävligt alltså.. "Hej, du ledsen att du har donat o fixat i flera månader för att jag ska få det här, men jag vill det inte längre".  Jag hatar att jag är såhär!! Hatar att jag måste göra mina föräldrar besvikna IGEN. Hatar depression. HATAR HATAR HATAR depression.


Jag hade hoppats att jag skulle få träffa en läkare idag, träffa handläggaren imorgon och på onsdag träffa min f.d soc så jag kunde tala om för henne att allt har löst sig typ. Men nu kommer jag inte ens veta vad jag ska säga till hon på arbetsförmedlingen imorgon eftersom jag inte ens vart hos läkarn än! Vet ju inte, jag kanske blir sjukskriven igen?


Nu ska jag göra nåt fruktansvärt. Jag ska äta frukost.. fettma fettma fettma..

Ovido - Quiz & Flashcards