Addictlife

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av anonym narkoman - 26 mars 2012 18:04

Mitt internet har inte funkat som det ska dom senaste dagarna, men nu verkar det funka som det ska igen. Iallafall en liten stund så jag kan blogga.


Första dagen på praktiken idag. Det gick bra, jag var nervös men det vart en lättsam dag idag. Jag fick sitta på bokningen och fylla i lite papper och prata med dom som jobbar där. Imorgon ska jag ut och ledsaga första gången och det känns lite spännande faktiskt. Men jag ska träffa ledsagaren som jag ska gå med på platsen och jag vet inte ens hur hon ser ut så man målar ju upp lite mardrömscernarion att jag inte ska hitta henne osv.. Men jag har fått hennes telefonnummer så det ska väl ordna sig.


För övrigt mår jag sådär.. Medicinen gör mig skittrött. Jag har börjat ta den på eftermiddan så jag inte är helt slut på morgonen och det funkar lite bättre. Jag somnar och sover flera timmar mitt under dagen så jag har svårt att somna på natten, och sen när jag väl sover så sover ja skitkonstigt. Annars brukar det vara insomningen som är problemet inte själva sömnen, men jag misstänker att det blir bättre om ett tag när jag gått in mig på medicinen.


Känner mig frusen och nästan lite sjuk efter jag tagit den. Det känns inte så jävla roligt men som sagt det går väl till sig..


Vad mer kan jag skriva då? Jo drogsuget har varit ganska milt nu ett par dagar. Iallafall sen jag fick medicinen. Men jag är väl för trött för att orka tänka på det tror jag.. Känns skönt faktiskt. Jag har inte berättat för familjen eller några av mina vänner att jag äter medicin igen. Jag tror jag avvaktar med det faktiskt. Jag vet inte hur dom reagerar på det, så jag väntar nog tills biverkningarna har lagts sig och jag börjar må lite bättre.


Kommer inte på nått mer att skriva nu. På återseende.



P.S Jag äter INTE benso. Medicinerna jag har är Sertrallin, Atarax och imovane för sömnen! Så nu vet ni.

Ovido - Quiz & Flashcards