Addictlife

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av anonym narkoman - 28 mars 2012 19:36

Hallå Hallå.


Shit vilken dag jag har haft! En bra sådan för en gångs skull... Sov iofs dåligt och vaknade alldeless kallsvettig men for iallafall till jobbet. Dom hade apt-möte eller vad det heter idag och efter det så vart vi bjuden på mat och bowling. Det var jättekul o få träffa alla som jobbar där och bowla med dom, nu känns det verkligen jättebra o jobba där!


Jag skulle ju ha gått med en kvinna igår och ledsagat men det vart inställt, så jag fick träffa henne idag på bowlingen och hon var supertrevlig, ska gå med henne imorgon. Ser fram emot att få gå ut och faktiskt ledsaga och se hur det är. Just nu känns det skitbra att ha praktik även fast jag bara vart där två dagar och inte direkt "jobbat" men ändå!


Efter jobbet mellanlandade jag hos morsan en sväng sen mötte jag upp en kompis på bussen in till stan och gick och käka på subway. Shoppade lite gjorde jag också, köpte örhängen och en Warp-jacka. Warp är mitt absolut favoritmärke och jag kan inte låta bli att köpa för det är så bra pris på deras grejjer. Jackan är iallafall skitsnygg och jag är nöjd.


Nu är jag astrött kan jag säga. Är fortfarande inte van att flänga runt såhär på dagarna och va såhär aktiv, men det är en jävligt skön känsla och vara trött på ett bra sätt istället för att va trött för att man suttit hemma framför tv:n hela dan...


Hoppas det fortsätter såhär nu!

Ovido - Quiz & Flashcards