Addictlife

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av anonym narkoman - 31 mars 2012 11:09

Sitter och funderar på om jag ens ska blogga om det här, och hur jag isåfall ska beskriva det.. Men jag gör väl som jag alltid gör. Bara skriver rakt upp och ner det som kommer..


Jag har haft en tärd jävla natt iallafall. Gårdagen började asbra, jag jobbade sen for jag och hälsa på en kompis på hennes jobb, sen for jag hem och vänta på E för vi skulle laga middag och sen ev gå på bio på kvällen. Han tog lite tid på sig så det vart "bara" middag (en förjävla bra sådan) och sedan satte vi oss framför tv:n. Sen så skulle han gå över till grannen och låna en sån här klippmaskin och raka skallen, men han blev borta fett länge.. Kände att jag vart fan bara mer och mer irriterad.. Hann se en hel film ensam innan jag hörde nått ifrån honom. Då säger han att polisen är där och att han skulle bara snacka med dom sen skulle han komma hem.


Det var runt 11, så jag gick och la mig. Sen vakna jag flera gånger och han va inte hemma. Fick sms nån gång att han va på station och skulle lämna pissprov och sen komma hem. Jag somna om och vakna av ett sms vid halv 5 på morgonen att han hade suttit i fyllecell nästan 5 timmar och va på väg hem.. Tydligen så hade han spottat på en av poliserna när dom börjat rycka o dra i han under visitationen? Jaja.. Som man bäddar får man ligga..


Det börjas väl nu antar jag.. Fler och fler besök på stationen. Han vart inkallad för pissprov för bara några dagar sen också. Men jag tycker inte synd om honom alls, jag skakar bara på huvudet.


Ja det var min natt iallafall. Har sovit som en jävla ja vet inte vad.. Drömt mardrömmar och vaknat flera gånger varje timme typ. "vart är han, vart är han" hela tiden. Så jag är på lite halvkasst humör idag kan jag säga, men ska iallafall ha tvättstuga hela dan så jag behöver inte träffa nå folk o försöka va trevlig.


Hoppas ni haft en bättre start på helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards