Addictlife

Alla inlägg under februari 2012

Av anonym narkoman - 2 februari 2012 08:54

Godmorgon och tack för alla gratulationer, det värmer.


Idag är jag uppe tidigt för att jag ska åka på ett studiebesök/anställningsintervju. Jag har faktiskt ingen aning om vad vi ska snacka om, det är min handläggare på arbetsförmedlingen som fixat det. Jag har varit där en gång tidigare men då fattade jag inte vad dom snacka om så.. Jag hoppas att jag fattar mer idag.


Har sovit lite knöligt inatt eftersom jag har tatueringen inplastad. Bilden i föregående inlägg är tagen precis när det var klart. Det känns lite pirrigt att åka på studiebesök med en fet jävla tatuering på halsen (som jag dessutom inte hade sist jag var där) men vill dom inte ha mig pga det så är dom inte värd det! Jag orkar inte med trångsynta människor.


Gårdagen kändes helt okej, tänkte inte så jättemycket på att det var 1årsdagen förutom alla gratulationer jag fick på facebook och så. Det är väl som med julafton och födelsedagar antar jag, det var roligare när man var liten.


Men jag var jävligt nervös innan jag skulle tatuera mig kan jag säga. Farsan hämtade mig kl 12 sen tog det ca en timme att åka dit jag skulle tatuera mig. Sen var det bara att lägga sig ner och bita ihop. Det kändes kan jag säga, men det gick fort som tur är. Både jag och farsan har handlederna tatuerade och det tyckte vi båda kändes förjävligt när vi gjorde dom och han undrade om det här har värre? Det är unjefär samma.. Svårt att jämföra tycker jag.


Men han var sjukt imponerad att jag var så lugn, rörde knappt en min. Gick in i något "zen-mode" och låg och andades bara. Sen när jag skulle ställa mig upp så var jag jävligt vinglig och fick sitta en stund innan jag kunde stå på benen.


Det värsta är att morsan vet inget än. Jag och farsan har planerat det här länge nu. Han är väl lite nojjig att hon ska bli förbannad på honom eftersom han betalade och han vill helst inte va där när jag visar den. Nu har jag ju gjort en sån stor grej av det här och mörkat det så länge så nu blir jag nervös! Men vad ska hon säga? Nu sitter den ju där.


Blir nog de klassiska "men hur blir det med jobb nu då har du tänkt på det". Mormor lär inte heller bli så nöjd men aja, då får det va så. Farsan sa att jag fick välja vad jag ville ha i 1årspresent och då valde jag det här, punkt slut.



Av anonym narkoman - 1 februari 2012 20:46

1årspresenten

 
Ovido - Quiz & Flashcards