Addictlife

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

and what a day it was

Av anonym narkoman - 29 mars 2012 19:17

Vet ni vad? Jag har haft en minst lika bra dag idag som igår! Fan va härligt alltså, äntligen känns det som att det börjar gå åt rätt håll!


Jag har ledsagat idag och det var jätteroligt. Jag går som praktikant med en kvinna som är så jävulskt trevlig och lättsam och prata med, jag trivs skitbra med henne och det är roligt och jobba. Fan vad det känns bra nu alltså! Längtar nästan till att få jobba imorgon också haha..


Jag köpte ju en ny jacka igår, och idag medans vi hade lite tid över så gick jag in på dollarstore och köpte en skitsnygg halsduk så jag har kännt mig så jävla snygg idag också. Jag är alltid osäker över hur jag ser ut men idag har jag fan kännt att jag sett bra ut. åh vilken känsla..


Jag har varit ute och käkat med farsan och brorsan på stan nu för en stund sedan. Vilket var skittrevligt, men det märks att brorsan inte mår nå bra.. Han säger det själv också att han vill ha hjälp, och det måste vi ju fixa på nått sätt för jag tror inte kan fixar det själv. Jag ville så jävla gärna bara säga rakt ut att jag vet hur det är och att jag börjat äta medicin igen men jag höll mig.. Jag vill inte att dom ska veta det..


Men jag ville verkligen att han skulle veta hur väl jag vet hur han känner just nu. Men det känndes fel o göra det inför farsan. Jag tar det med honom själv istället nån annan gång.


Sen så hade jag och E tänkt gå på bio ikväll men vi bestämde oss för att gå imorgon istället för filmen jag vill se visas inte idag av nån anledning. Sen så är det revenge och the river på tv ikväll som jag vill se :)


Just nu känner jag mig faktiskt lite rastlös o sitta hemma. Det är så jävla mycket roligare att va ute o flänga runt!


Och tack för kommentarerna kära läsare, ni är bäst alltså.

 
 
Lina

Lina

29 mars 2012 20:00

Vad roligt det är att läsa/höra att du mår bra:D
Du är jättefin Angelica, o bra att du inser det själv..Kram

http://linamarlene.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kristina

30 mars 2012 09:05

Vad roligt att du tycker att praktiken är bra! Viktig del :)

 
Ingen bild

N

30 mars 2012 18:53

åh jag är så glad för din skull, att allt är på väg åt rätt håll!
du förtjänar det så fruktansvärt mycket..!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards