Addictlife

Alla inlägg den 2 september 2011

Av anonym narkoman - 2 september 2011 22:59

Min mamma har skrivit ett sånt fint inlägg i sin blogg!


"du frågade om jag skämdes över dej, NEJ, det gör jag verkligen inte jag är så stolt och glad för din skull och jag älskar dig ovillkorligt både i med och motgång, Nu blåser nya vindar och du har ett helt liv framför dig med alla möjligheter, Grattis till 7 månader som drogfri, du gör ett fantastiskt jobb med dig själv och jag finns där det vet du!    
Jag har gjort ett medvetet val att bara blogga om allmänna saker, inte för att jag skäms utan kanske mer för att det har varit en jobbig tid, över många år, och det blir som en pysventil att bara skriva om trevliga saker och för en stund få glömma bort det som tynger och trycker ner en.
Men nu går vi en ny tid till mötes och alla mörka moln blåser bort, eller hur!"

Ååh <3 Tårarna kom på en gång. Jag älskar min mamma!




Av anonym narkoman - 2 september 2011 14:37

Tvätten är i full gång och det känns bra att jag tar mitt ansvar, men det gör så ont! Jag får skitont i sidan och då blir jag automatiskt på dåligt humör.. Det är lixom inge kul längre. Inte för att tvätta kanske är det roligaste som finns men det känns bra att göra det. Jag svettas och är irriterad..

Men som sagt var om detta är mitt största problem idag så kan jag skatta mig lycklig!


Fyfan jag känner hur irritationen bara växer innom mig.

Medans jag har väntat på tvätten så har jag iallafall pysslat lite med mitt fotoalbum. Det är kul att hålla på med bilder, det har blivit ett av mina nya intressen! Jag har suttit och skrivit beskrivningar till alla korten nu och det väcker mycket minnen, bland annat ett svagt drogsug som jag inte kännt på länge. Man skulle kunna tro att jag borde blivit drogsugen bara av att titta på bilderna men det blir jag inte. Inte förens nu då jag satte mig och skulle skriva om dom.. jaja.


Fan jag känner att jag blir irriterad på att jag inte har nåt vettigt att blogga om och bara skriver massa strunt.

Av anonym narkoman - 2 september 2011 12:30

Jag misstänker att jag har en geting i lägenheten. Fyfan jag hatar getingar, har värsta fobin...


Jag är ledig idag så jag tänkte passa på och tvätta lite, skönt att få det gjort. Sen är det ju möte ikväll och jag tänkte som vanligt vara där ett par timmar tidigare för att landa och prata lite med en mycket god vän. Vi brukar va där tillsammans lite tidigare och bara sitta och surra, det är faktiskt jättetrevligt.


Jag kommer inte på nåt mer att skriva nu så jag kanske skriver senare istället.

Ovido - Quiz & Flashcards