Addictlife

Alla inlägg den 23 september 2011

Av anonym narkoman - 23 september 2011 22:36

Jag är full av harm. Särskillt mot en person..

Han har flera gånger fällt kommentarer om min vikt och när jag visade ett kort på mig från när jag var aktiv så sa han att jag såg bättre ut då! Då nästan brann det för mig. Hur fan kan han säga så? Jag såg döende ut! Förstår han inte hur det sårade mina känslor och min självkänsla?

När en människa sårar mina känslor så tar det lång tid att läka det förtroendet.. Och han är inte ens medveten om vad han har gjort. Han har en sån jävla skev kvinnosyn!

Jag blir så jävla ARG!

Känner mig sårad och det gör mig förbannad. Jag hatar att känna mig värdelös..


Jag var iallafall på en begravning idag, den var jättefin. Värkligen så som jag vill ha min begravning en dag..

Jag har varit lite av besatt av tanken på min egen begravning sedan jag var mycket liten. Jag har planerat den sedan jag var i 7årsåldern. Är det friskt?

Nästa fredag är det också begravning, fan det är mycket nu.


Nu ska jag titta på en vampyrs bekännelse det var en av mina favoritfilmer när jag var 13-14 år.

Ovido - Quiz & Flashcards