Addictlife

Alla inlägg den 25 september 2011

Av anonym narkoman - 25 september 2011 20:34

Jag var på en jättefin gudstjänst idag, jag fattade till och med vad prästen pratade om. Efteråt gick jag och mormor och fikade med de andra från gudstjänsten och jag vann en väska på lotteri. Sen for vi och åt och sen var jag tvungen att åka ner till NA-lokalen och öppna för vi skulle ha arbetsmöte. Jag har varit i lokalen från tre till halv sju idag, jag orkade inte va kvar på hela mötet så jag åkte hem.

Det gör mig lite splittrad, att jag åkte från mötet. Det är inte likt mig. Hur trött och sliten jag än är så är jag alltid på mötena och nu var jag inte där i onsdags och idag gick jag i pausen. Är det ett tecken?


Jag känner mig rastlös ikväll, och sugen på nåt. Jag vill ha oboy men jag har ingen mjölk hemma... Undra om jag ska ta en promenad. Hmm.. Jag gör nog det.

Av anonym narkoman - 25 september 2011 09:34

Igår var en fantastisk dag. Jag städade hela lägenheten trots smärtan och när jag stog och lagade mat så ringde min sponsor och undrade om jag ville hänga med ner till Gävle på mini konvent. Självklart sa jag ja!

Mellersta distriktet (nu pratar jag anonyma narkomaner) fyllde 15år så dom hade ordnat ett mini konvent med talare och countdown och alltihopa. Vi missade countdown för att vi gick och åt en pizza.. Det suger som fan men vad ska man göra?

Jag träffade mannen jag blev erbjuden jobb av där också. Vi satte oss ner och pratade om jobbet och det lät positivt, jag ska bara fixa lönebidrag sen är jobbet mitt! Fatta coolt!


Idag ska jag på tacksägelsegudstjänst med mormor, men det berättade jag väl igår?


Ovido - Quiz & Flashcards