Addictlife

Alla inlägg den 28 september 2011

Av anonym narkoman - 28 september 2011 21:38

Jag berättade för min sponsor om mitt snatteri, och det kändes mycket bättre efteråt. Hennes första reaktion var att jag skulle gå tillbaka till butiken och be om ursäkt men då blev jag defensiv på en gång och sa att det vägrar jag fan att göra. Jag kan inte gå dit och torska med flit och sen stå där med böter igen, det gör jag bara inte. Jag förklarade att jag lämnade tillbaka det jag stal innan jag sprang så tekniskt sätt så stal jag ingenting.. Eller alltså, jag är inte skyldig dom nånting.

Men jag kände mig endå oärlig tills jag berättade att jag hållt på med det här under hela mitt tillfrisknande, till och med i behandlingen så stal jag vid några tillfällen. Hon gav mig tipset att göra mig av med så mycket stulna saker som möjligt, och det ska jag allvarligt fundera på.. Iallafall de sakerna/kläderna som jag inte har någon användning för, eftersom de bara ligger och tar plats och ger mig dåligt samvete.


Jag fick i uppgift att skriva om det här, och det ska jag göra men inte ikväll för nu är jag helt slut. Det har varit en händelserik och utmattande dag.

Dessutom så var jag duktig och gick hem från mötet ikväll. 25 minuter i rask takt jag är nöjd!

Av anonym narkoman - 28 september 2011 14:56

För att fortsätta på föregående inlägg...

Jag var såå nära på att klappa till bruden som jagade mig. Jag kände mig som ett trängt djur och ville slå mig fri. Som tur var så sprang jag istället, och jag kände alla människors blickar bränna i ryggen. Jag tror till och med jag hörde deras upprörda viskningar medans jag sprang från skammen..


Jag vill inte ens blogga om detta för jag skämms så in i helvete, jag mår fruktansvärt dåligt över vad jag har gjort. Jag var på råba igår och pratade om mitt problem, och jag fick lite tips på hur jag skulle bära mig åt för att sluta med detta beteende, men tydligen så lyssnade jag inte. Jag kan inte sluta stjäla...


Intervjun gick bra iallafall. Jag var jättenervös och var inte alls mig själv från början när killen bad mig berätta om mig själv, jag var fortfarande skärrad och visste inte alls vad jag skulle säga. Men han var en riktigt skön snubbe, så jag slappnade av efter en stund. Det verkar som att allting kommer att fixa sig med det här jobbet, det kommer bara ta lite tid.

Jag vet inte om jag ska dela om detta på mötet eller inte.. Jag borde snacka med min sponsor om det men det känns inte heller nå bra. Jag vet att hemligheter är livsfarligt i det här programet men jag håller på mina iallafall. FAN ALLTSÅ! Jag blir så jävla sne på mig själv att jag håller på såhär! Jag håller fan på och jiddra med mitt tillfrisknande och det kan aldrig sluta bra...

Av anonym narkoman - 28 september 2011 13:39

Fan Fan faan! Jag höll på att torska på snatteri nyss. Fan jag kan inte fatta att jag inte kan sluta stjäla!! Så jävla pinsamt! Jag sitter just nu på ett cafe och försöker få händerna att sluta skaka. Jag sitter och väntar på att bli intervjuad för det här jobbet ja har skrivit om. Fatta jag fick springa därifrån och direkt hit och träffa min förhoppningsvis blivande chef. Är det tillfrisknande? Jag är så jävla sjuk! Tänk om tjejerna från butiken som jagade mig skulle kliva in här och köpa kaffe när jag sitter mitt i intervjun. Ena bruden försökte ta tag i mig och jag var såå

 
Ovido - Quiz & Flashcards