Addictlife

Alla inlägg den 24 september 2011

Av anonym narkoman - 24 september 2011 10:02

Jag blev väckt av ett sms från min mormor där hon frågade mig om jag ville följa med på tacksägelsegudstjänst imorgon. Dom skulle tända ljus för min morfar som gått bort. Det var en fin känsla jag fick när jag tänkte att idag kan jag säga att jag finns där utan att vara rädd för att jag ska ställa in i sista sekund. Idag kan min familj räkna med att jag dyker upp när jag säger att jag ska det, och bäst av allt, att jag är drogfri när jag gör det. Det kändes så jävla bra att hon frågade mig, jag är så tacksam att jag idag kan finnas vid hennes sida så hon inte behöver gå igenom sorgen ensam.


Jag har skrivit om det förut, men jag säger det igen. Det är helt fantastiskt att vakna på morgonen och den absolut första känslan du känner är tacksamhet! Tänk om man fick börja varje dag på det viset.

Ovido - Quiz & Flashcards