Addictlife

Alla inlägg den 3 december 2011

Av anonym narkoman - 3 december 2011 10:39

Det är helt sjukt, jag har haft samma dröm hela natten trots att jag vaknat flera gånger. Den började med att jag handlade doll, sedan gömde jag dom i mitt skafferi, sedan skulle min pojkvän hjälpa mig lösa dom och skjuta i mig dom. Kom så långt att jag kände hur han stack mig i armen och sen hände det inge mer.. Då började det om istället, denna gång skulle jag lösa själv men hade totalt glömt bort hur man gör så det blev bara pannkaka.. Också började det om..

Sådär har det hållt på hela natten. Det har varit ett jävla helvete!! Man tror ju ändå när man vaknar upp från en asjobbig dröm att nu får jag iallafall drömma om nåt annat, för det är ju typ omöjligt att somna om och drömma samma sak igen men näädå det har varit samma helvete hela jävla natten!!

Är det konstigt att jag är drogsugen nu?


Jag ska ta ett beslut att INTE kliva på idag sen får vi se vad som händer..

Ovido - Quiz & Flashcards