Addictlife

Alla inlägg den 13 december 2011

Av anonym narkoman - 13 december 2011 11:06

Fan va jag har blivit dålig på att blogga. Men jag känner att jag inte  har något vettigt att skriva heller så..

Har en svacka nu, känner mig helt värdelös, hatar min kropp osv.. Men det kommer nog att gå över.


Idag har jag studiebesök på samhall, jag ska se om jag kan bli ledsagare. Jag är fett nervös för att börja jobba igen, det känns som att jag vill vara "ledig" och hålla koll på min pojkvän men jag kan ju inte hålla på så hur länge som helst heller. Han ska snart in på behandling och det känns så jävla skönt!


Det går lite sådär just nu. Han mår fruktansvärt dåligt till och från och han vet inte hur han ska hantera det. Jag tillät honom att dra iväg häromnatten och fixa imovane och lyrika (jag vet jag vet jag är dum i huvet) men jag visste inte vad jag skulle göra.. Han kom tillbaka iallafall, vi satt uppe hela natten och pratade och på morgonen for jag till mormor och bakade pepparkakor för att jag hade lovat. Var ganska sliten kan jag säga..

Bara för att förtydliga så var det inte jag som skulle ha piller, det var han som tog dom. Jag tar INGENTING.


Jag fick ett meddelande att ett ex på facebook, han skrev grattis till 10månader drogfrihet OM de nu är sant. Vafan?! Jag vart så jävla lack så jag höll på att explodera!! Han skrev "nä men vissa säger ju att dom e drogfri också smygpundar dom ändå hehe" Jag kunde fan ha vridit nacken av han. Jävla idiotjävel det var ju han som fick mig att börja knarka från första början också tror han att han är bättre än mig!!

Shit nu vart jag förbannad igen, onödigt att börja tänka på det där..


Nä jag är ganska känslig just nu. Misstänker att det är PMS som spökar.. Stackars pojkvän, han kommer att få ett helvete.. :P

Ovido - Quiz & Flashcards