Addictlife

Alla inlägg den 24 december 2011

Av anonym narkoman - 24 december 2011 11:30

Hej små troll!

Igår var jag hem till min familj och åt middag och hade "lilla julafton" eftersom min mamma jobbar idag och inte kommer att vara med. Fick öppna julklappar och äta god mat det var härligt.


Vart oerhört glad när jag kom hem och fick se era kommentarer som ni lämnat, jag blir så varm i hjärtat. Jag tycker det är jättekul när ni frågar saker och jag kan naturligtvis skriva min lifestory här om hur mitt liv gick från att vara en annorlunda unge till sprutnarkoman, men jag vet inte om jag gör det idag. Jag hade tänkt det men jag vill inte förstöra denna glada dag med något så tragiskt, så det blir nog kanske imorgon?


Min pojkvän tog iallafall nyss bussen till sin familj, jag åker nog inte än på ett par timmar. Ganska skönt och sitta och känna lugnet också, kanske ta sig en sväng förbi kylskåpet och äta lite julmat till frukost.. Härligt!


Jag har funderat lite över det här med anonymiteten i bloggen, jag skulle gärna vilja visa er före och efter bilder på mig men jag vet inte om jag vågar. Anledningen till att bloggen är anonym är att min mamma använder också bloggplatsen och jag vill inte att hon eller någon annan släkting ska behöva läsa om mitt missbruk. Dom vet redan naturligtvis, men att läsa om det tror jag blir för mycket.


Jag ska fundera lite. Ni får ha en trevlig julafton förhoppningsvis med nära och kära. På återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards