Addictlife

Alla inlägg den 18 december 2011

Av anonym narkoman - 18 december 2011 12:31

Godmorgon. Inatt har jag inte sovit särskillt bra.. Har drömt om droger och sprit hela natten.

Först drömde jag att jag skulle handla 10g tjack + verktyg men det blev bara massa jidder hela tiden och jag blev helt vansinnig. Hatar att bli arg i drömmarna man blir på så dåligt humör när man vaknar..

Sen drömde jag om en 5 litersdunk me sprit men den gick sönder och jag var med en jävla nöt som inte fattade hur han skulle hålla för läckan så i slutändan så vart det bara 1,5liter... Suck. Snacka om irriterad.


Tur att man är nykter och drogfri..


Idag ska jag åka och storhandla med mamma. Skönt att äntligen få det gjort. Har skrivit en låång lista på saker som ska handlas. Sen är det bara städa och tvätta kvar sen har jag gjort det som har gnagt mig så länge. Men jag får ju ingen hjälp för min pojkvän är sjuk o ja fixar inte att göra allting själv. Jag kanske borde gå och köpa värktabletter idag så jag KAN göra allting själv. Hmm ingen dum idé..

Ovido - Quiz & Flashcards