Addictlife

Alla inlägg den 1 december 2011

Av anonym narkoman - 1 december 2011 13:31

Idag har vi varit duktiga. Vi klev upp 6.45 och tog bussen in till stan för att min pojkvän skulle till tandläkarn. Stackarn han är så rädd för tandläkarn att dom får ge han lugande innan dom börjar.. Han har 13(!) tider inbokade nu på lite mer än en månad. Älsklingen ska äntligen få nya tänder :)

Efteråt så gick vi till hans mamma som också bor i stan, han va lite groggy och trött av det där lugnande så han sov en stund medans jag gick en sväng på stan.

Sen for vi hem när han hade vaknat till och nu ligger han och sover igen, även jag har sovit en stund. Ingen utav oss är van att kliva upp så tidigt.


Det är lustigt.. Varje natt innan jag ska sova så ligger jag och tänker "är det här min sista drogfria natt?" och sen börjar drogsuget också kan jag inte somna. Men vet ni vad?? Idag känns det bra att va drogfri för att jag har 10 MÅNADER IDAG!

Det går upp och ner hela tiden, värst är det på kvällen faktiskt.. Men jag fortsätter ju va drogfri av en anledning, och just nu tror jag det är främst för att slippa ljuga och spela dom här jävla spelen hela tiden. Det är skönt att kunna va ärlig. Livet kanske suger men det är så mycket mer komplicerat när man knarkar.. Jag ska försöka komma ihåg det!

Ovido - Quiz & Flashcards