Addictlife

Alla inlägg den 28 december 2011

Av anonym narkoman - 28 december 2011 12:13

Jag är nyvaken, helt yr i skallen. Hade fruktansvärda drömmar inatt. Det var precis som när jag var aktiv, jag kunde inte vakna..


Jag har inte drömt om J på flera månader, och jag har inte drömt att han misshandlat mig på över ett år, säkert två. Men inatt var det så verkligt.. Jag slogs för mitt liv men han var hela tiden starkare..

Jag är helt skärrad.. Vet inte vad jag ska skriva.


Jag är helt tom i skallen, och jag borde göra mig klar för att åka till mormor och äta lunch med min kusin men drömmen sitter som fastklistrad på näthinnan. Vilken dag detta kommer att bli..


E är inte hemma, han skulle sova hos en kompis inatt för dom skulle åka och fiska tidigt idag. Hoppas han kommer hem sen, jag saknar han som fan nu..

Ovido - Quiz & Flashcards