Addictlife

Alla inlägg under september 2011

Av anonym narkoman - 1 september 2011 11:16

Hmmmmm...

Låt mig börja med att säga att jag drömde en... dröm inatt. Jag drömde att jag skulle ha sex med en man som jag träffat i gemenskapen. Jag har väldigt ofta såna drömmar nu för tiden. Jag saknar närhet och kärlek så att jag håller fan på att dö!


Sen till en annan sak. Jag var inne på facebook nu på morgonen och kollade några vänners foton och jag kom in på en vän som var taggad i en sån där bild som någon har klippt ihop massa små bilder på sina vänner. Gissa vem jag ser nere i ena hörnet? MIG SJÄLV! Bilderna tillhör en av mina "frenemies" för ni som inte vet vad det betyder så är det Friends/enemies. Hon har alltså lagt ut en bild på mig på facebook och kallar mig sin vän? Jag vet inte vad jag tycker om det.. Dessutom är det en bild på när jag var helt nypåtänd och ser skitpundig och smal ut. Inte direkt sånt jag vill att andra ska se...Typ min familj.


jaja. Vad ska jag göra åt det då? Jag har ingen lust att återuppta kontakten med henne heller, hon är väl inte ens medveten om att hon har den där bilden uppe.


Idag står det jobb på schemat. Jag börjar klockan 16. Farsan skulle komma förbi innan och hjälpa mig med en av gitarrerna. Måste sätta dit sånna här "pluppar" som håller axelbandet på min nylonsträngade.

Hoppas alla får en fin dag.


Ovido - Quiz & Flashcards