Addictlife

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

Dream from hell

Av anonym narkoman - 28 december 2011 12:13

Jag är nyvaken, helt yr i skallen. Hade fruktansvärda drömmar inatt. Det var precis som när jag var aktiv, jag kunde inte vakna..


Jag har inte drömt om J på flera månader, och jag har inte drömt att han misshandlat mig på över ett år, säkert två. Men inatt var det så verkligt.. Jag slogs för mitt liv men han var hela tiden starkare..

Jag är helt skärrad.. Vet inte vad jag ska skriva.


Jag är helt tom i skallen, och jag borde göra mig klar för att åka till mormor och äta lunch med min kusin men drömmen sitter som fastklistrad på näthinnan. Vilken dag detta kommer att bli..


E är inte hemma, han skulle sova hos en kompis inatt för dom skulle åka och fiska tidigt idag. Hoppas han kommer hem sen, jag saknar han som fan nu..

 
 
Anne

Anne

28 december 2011 17:59

Uffa, inget skoj med dåliga minnen på näthinnan. Men dom din läkare sagt är det nog bra att du bearbetar dem också. Tycker du är stark som skrev om ditt liv så bra i förgående inläggen. Det va intressant, spännande och ledsamt att läsa det hela. Roligt är fel ord när jag tänkte berätta att jag gillade att du la upp bilder från förr även men det förstärkte allt du skriver. Jag personligen tror det är bra att du fortsätter vara anonym när du skriver och i dina bilder.. Är för mej att du funderade kring det för ett tag sen.

Svar på kommentaren: Har precis redigerat och sorterat inläggen i nya kategorier. Det va inte så jobbigt som jag trodde faktiskt, fast det bror väl på hur ens sida är uppbyggd också. Men har du riktigt tråkigt nån dag kan du lika gärna sortera.. I samma veva får du ju läsa igenom det du skrivit och får ordning och reda på köpet :-)

KRAM

http://www.annes.nu

 
Ingen bild

Annika

29 december 2011 08:32

Herrejösses säger jag bara..! Jag har nu sträckläst hela din blg i ca 4 timmar, och många gånger suttit med andan i halsen och hoppats att få slippa läsa i nästa inlägg om att du trillat dit igen. Vart tvärsäker många gånger på att snart kommer det, snart har hon inte orkat längre. Nu när jag kommit till sista inlägget och kan andas ut, vill jag berömma dig för hur fint du skriver och hur stark du är! Mycket av det du skrivit har gjort mina ögon tårfyllda, framför allt nu på senare tiden sedan din pojkvän flyttade hem till dig igen och började lämna dig ensam i ovisshet många dygn. Jag kunde se framför mig hur du satt där ensam i din lägenhet, då grät jag nästan. Jag hoppas innerligt att du fortsätter din kamp, vet vore så synd om alla dessa månader skulle vara förgäves. Och jag vill fortsätta kunna läsa din blg med glädje :) Styrkerkram till dig! /Annika

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards