Addictlife

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av anonym narkoman - 15 januari 2012 14:53

Hej mina fina läsare, jag har saknat er!


Jag är jättesjuk, därför har jag inte bloggat på ett par dagar. I fredags fick jag halsfluss och igår hade jag 39 graders feber.. Mår bättre idag som tur är, men ska nog ringa vårdcentralen imorgon och se vad dom säger. Har hört att dom inte är så pigga på att skriva ut penicillin nuförtiden men kan ju höra med dom iallafall..


Min älskling har tagit hand om mig hela helgen, Dock blir jag ledsen när han måste åka iväg och "medicinera sig" (som han är och gör just nu) men han har inte varit borta så länge nu när jag varit sjuk.. Han var och hälsade på en kille på sjukhuset igår som hade skjutit i sig imovane och så blev det nå fel i armen så han kanske måste amputera tre fingrar.. Sjukt alltså.. Tur att man har slutat!


Jag pratade med farsan i telefon nyss. Han ska ge mig en tatuering till min 1årsdag och vi diskuterade vart vi skulle åka och göra den. Han åker ju regelbundet till en kille i en närliggande stad och jag har också varit dit och fixat en gammal tatuering men han gör lite grövre grejjer, typ hoj grejjer och det här ska vara lite finare så jag ska nog åka till någon annan den här gången. Känns spännande, jag älskar tatueringar!


Dock kommer denna göra väldigt ont. Dels för att det är på ett sånt känsligt ställe men också för att jag har blivit så jävla överkänslig sen jag slutade knarka. Jag har alltid haft hög smärttröskel men sen jag slutade med drogerna så har den blivit jättelåg. Jag kan knappt noppa ögonbrynen längre, och vaxa benen ska vi inte ens tala om!


Så jag är faktiskt nervös.. Men jag ska inte stressa. Jag har varit lite sådär "men kom igen nu jag vill bara få det gjort" men jag vill ha det riktigt gjort också, så jag ska nog ha tålamod tills jag hittar en bra tatuerare.


Jag har 3 tatueringar redan och efter varje så vill jag bara ha fler! Hehe men jag är bara 22 år jag har hela livet på mig att täcka mig med bläck, eller hur?


Ovido - Quiz & Flashcards