Addictlife

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av anonym narkoman - 26 januari 2012 11:40

Godmorgon och tack för era kommentarer, blir så peppad när jag läser det ni skriver.


Idag ska jag åka med min far till en närliggande stad och KANSKE tatuera mig. Han ska tatuera sig och jag ska följa med och prata med tatueraren och se om jag vill att han ska göra den. Men allt det här har jag skrivit om förut.


Igår var jag och käkade lunch med min underbara mormor på stan sen åkte vi och shoppade en bit utanför stan där jag jobbade i ett köpcentrum för ett par månader sen. Jag hade presentkort kvar sen jul och det var skönt att bli av med dom, kom hem med två skjortor. Jag älskar skjortor.


Sen träffade jag E på stan och vi åkte och hälsade på hans "extrafamilj", jag var egentligen helt slut och ville åka hem och lägga mig på soffan men mormor tyckte jag skulle ställa upp och följa med honom så jag gjorde det. Hon är rolig min mormor..


Nu måste jag hoppa i duschen och göra mig klar, farsan hämtar mig kl 13. Är lite nervös, tänk att jag kanske kommer hem med en tatuering, och inte vilken tatuering som helst! Men det får ni se när det är klart.

Ovido - Quiz & Flashcards