Addictlife

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av anonym narkoman - 8 januari 2012 12:37

Det blev inget inlägg igår för att det fanns inget intressant att skriva. Jag satt hemma hela dagen tills E kom hem från fisket, sen såg vi en film och gick och la oss. That's it.


Jag misstänker att det inte kommer hända särskillt mycket idag heller, E åkte nyss och skulle träffa sin övervakare och jag har inte planerat att göra något särskillt. Han kommer att ta sub idag, det vet jag, men vad ska jag göra åt det?


Det börjar lixom kännas lite hopplöst det här.. NÄR ska han in i behandling?? Blir så less på soc som tar sån tid på sig.. Jag tror inte att jag kommer att kliva på igen, men det vet man ju aldrig, det enda jag vet är att situationen som den är nu är ohållbar.


Han säger att han inte känner sig som en människa utan droger och det kan jag förstå. Han mår riktigt dåligt alltså, och han behöver hjälp att ta tag i allting som har hänt honom. För tar han inte tag i det han mår dåligt över kommer han aldrig att sluta knarka och han kommer aldrig att må riktigt bra.


Look who's talking lixom.. Jag har inte tagit tag i mina trauman heller. Jag försökte, flera gånger, men det vart för jobbigt. Så vem är jag att säga nåt om honom..


Jag är iallafall drogfri. Sådeså.



Ovido - Quiz & Flashcards