Addictlife

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av anonym narkoman - 21 januari 2012 14:38

Idag känns det bättre. Jag har sovit skönt som fan inatt även om det tog lång tid att somna.. Jag kan inte stänga av tankarna på nåt sätt, även om kroppen är helt slut så går huvet på högvarv. Men så är det för det mesta för mig, alltid ett jävla kaos i huvet..


Ringde E när jag vaknade, han satt och pimpla och visste inte när han skulle komma hem. Han sa att jag skulle få rensa fisk sen, aldrig i livet! Uäääk fan va äckligt..


Jag var till familjen en sväng igår och åt middag, min far fyller år idag men morsan jobbar så jag ska åka dit imorgon och fira honom. Ska ringa och gratta sen hade jag tänkt iallafall, födelsedagspresent har han redan fått. Min pappa kör motorcykel, det gör iofs morsan också men hon har inte åkt nu på ett par år men farsan älskar HD så jag köpte en tavla till honom med en motorcykel på, den var riktigt snygg fast den var från dollarstore.. Han blev glad när han fick den, den står ovanför tv:n i deras vardagsrum.


Nästa torsdag ska jag åka med farsan till tatueraren han brukar gå till, han skulle bättra på nån tatuering och jag ska prata med honom och se ifall jag tycker att han kan göra min tatuering. Jag är osäker, men vem vet, jag kanske kommer hem nygaddad jag också? Har en tendens att bli lite stressad och bara vilja få det gjort..


Hur som helst så kommer det bli bra tror jag, många kanske inte kommer tycka det blir snyggt men det skiter jag i för det här gör jag för mig själv.


Angående gårdagen så ja vafan ska man säga? Jag gjorde samma misstag som jag gjort allt för många gånger förut och jag fick drogsuget from hell för det.. Usch vad jag hatar det, och när det väl har börjat så känns det som att det inte finns något slut. Men det går ju över, det vet jag. Måste öva lite på att "sugsurfa" tror jag.. Alltså när man står mitt uppi suget och säger till sig själv "det går över, det är jag som har kontrollen" etc etc. Istället för att bara få panikångest som jag får och försöker förgäves tänka på nåt annat.. "tänk inte på droger, tänk inte på droger" vad tror ni jag tänker på då? Stupid..


Tänk inte på en rosa elefant nu vad ni än gör.. Vad tänkte ni på?


Typ så bra funkar det.


Tycker att det är så jävla jobbigt och obehagligt att ha drogsug så jag får lixom panik och säger åt mig själv att INTE tänka på droger iallafall, fast jag vet att det inte funkar.


Vet inte vad jag ska göra idag. Orkar inte göra nåt vettigt tror jag.. Längtar iallafall tills E kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards