Addictlife

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av anonym narkoman - 23 januari 2012 13:55

Igår kom E hem precis innan jag skulle åka och käka middag med familjen. Ville nästan inte åka ifrån honom för jag har saknat honom så mycket dom här två dagarna han har varit borta, men jag åkte iallafall och käkade middag och hälsade på mormor en sväng och när jag kom hem hade han tänt ljus och dukat fram till filmmys! Min älskling.. Han får mitt hjärta att smälta.


Jag brukar alltid kliva upp 1-2 timmar innan honom, sen kryper jag ner igen efter en stund och myser medans han halvsover, han älskar det!


Idag borde jag iallafall göra nåt vettigt, jag skulle behöva få tag i en bra skrivare så jag kan skriva ut några bilder som jag ska ha med mig till tatueraren, så jag kanske åker in till stan och fixar det idag. Får se vad E ska göra, han tog inge sub igår så han lär va lite halvdålig idag och vilja medicinera sig..


Jag börjar känna mig lite hängig igen, hoppas jag inte blir sjuk IGEN jag blev ju frisk nyss..


Jag skulle behöva ringa hyresvärden också.. Hmm.. Varför tar de emot så in i helvete?

Ovido - Quiz & Flashcards