Addictlife

Alla inlägg den 10 november 2011

Av anonym narkoman - 10 november 2011 09:22

Det blev inget möte igår, killen som skulle öppna dök aldrig upp.. Jag hade verkligen behövt ett möte känner jag. Jag har aldrig gått såhär länge utan ett möte sedan jag blev drogfri och det känns konstigt. Jag får väl vänta till fredag..

Igår for jag in till stan och åt lunch med min mormor och min kusin som var här och hälsade på från stockholm, det var skönt att få tänka på nåt annat en stund.. Men så fort jag kom hem så var det samma känsla igen. Han låg fortfarande i sängen och såg helt drogad ut, och jag kände bara att jag orkar inte se honom så. Det gör ont i mig och jag tar avstånd.


Idag ska jag åka in till stan och ha ett möte ang nytt jobb, vi får se hur det går. Dom ute på eftervården skulle kolla om jag kunde få börja ute på rehab men vi får se.. Jag vet inte ens vad jag vill göra längre.


Jag har ingen energi längre, jag har alltid ont i huvet och är trött. Jag fantiserar om att gå och köpa en överlåda och dra i mig och bara somna in, skita i allting.


Jag vet inte ens vad jag ska skriva, jag är trött och helt tom i huvet..

Ovido - Quiz & Flashcards