Addictlife

Alla inlägg den 22 november 2011

Av anonym narkoman - 22 november 2011 13:49

Nyss hemkommen från vårdcentralen. Jag var så sjukt nervös innan men det gick väl bra.. Hon klämde och kände och det gjorde ont som faan sen skrev hon ut diklofenak åt mig. Jag känner mig helt slut nu, har gått och spänt mig för det här jättelänge och nu har jag gjort det.

Har inte ätit nåt idag, känner inte för att göra det heller.. Min pojkvän var med mig till vårdcentralen sen tog han bussen in till stan. Hur ska det gå? Det är ju tisdag och det är nästan alltid på tisdagar han kliver på när jag är borta på eftervården. Det känns inge kul alls att sitta här ensam, jag hade önskat att han hade följt med hem igen men han måste väl få göra det han vill..


Jag vill bara lägga mig och sova.. Känner mig helt slut..

Ovido - Quiz & Flashcards