Addictlife

Alla inlägg den 18 november 2011

Av anonym narkoman - 18 november 2011 10:03

Jag har sovit inatt men hade skitsvårt att somna, det är inte likt mig. Jag har haft en hemsk huvudvärk nu i flera dagar som vägrar släppa, spelar ingen roll om jag tar alvedon eller ipren det funkar inte. Jag känner mig helt slut i kroppen och har ont..

Jag har haft ont i sidan av magen i 10-11 månader nu, det började innan jag blev drogfri och har inte blivit bättre under den här tiden, snarare värre. Det gör ont när jag böjer mig ner, det lixom "klämmer" under revbenen. Men det är på vänster sida så det är inte blindtarmen jag har ingen aning om vad det är. Jag misstänker också att jag har en inflammation i en tand så det kanske är därför jag mår som jag gör.. Eller så är det bara allt det här runt omkring mig.


Jag pratade med min pojkväns mamma innan jag somnade igår, jag ska ta bussen dit nu om en stund när jag gjort mig klar och vänta på att han kommer dit. Han sa nånting om kl 11 till mig igår men det vet man ju aldrig..

Jag är lite nervös för vad som ska hända idag, jag vet inte vad som kommer att sägas eller vilket skick han kommer att vara i.


Nu ska jag käka frukost och klä på mig och åka in till stan. Wish me luck...

Ovido - Quiz & Flashcards