Addictlife

Alla inlägg den 27 november 2011

Av anonym narkoman - 27 november 2011 15:03

Jag försökte blogga igår men jag kom inte på vad jag skulle skriva..

Han har fortfarande inte kommit hem, han skickade sms vid två tiden igår natt och skrev att han skulle komma hem efter att han hade varit hos tandläkarn men han kom aldrig. Jag skulle ha varit och bakat pepparkakor med mina kusiner men jag stannade hemma och väntade på honom, men han kom inte. Jag kan inte fatta att han ljög så för mig, han lät mig hoppas och sen bara sket han i mig..


Hans mamma och hans systerdotter har sagt till mig att jag ska skita i honom för att han bara ljuger, manipulerar och utnyttjar mig men jag har inte velat tro på det.

Nu vet jag inte vad jag ska tro..

Jag vart så glad när han sa att han skulle komma hem...


Jag vet inte vad mer jag ska skriva, orden kommer inte till mig som dom brukar. Jag är helt tom men samtidigt fylld av rädsla, sorg och besvikelse.. Jag har en ångest som sitter fast i bröstet, som ett brinnande hål i magen.

Jag har suttit här i lägenheten sen i tisdags, jag vill inte gå nånstanns ifall han skulle komma hem.

Varje gång det hörs ett ljud i trappen så tror jag att det är han som kommer. Men han kommer inte..

Ovido - Quiz & Flashcards