Addictlife

Alla inlägg den 17 november 2011

Av anonym narkoman - 17 november 2011 19:30

Jag tog bussen till soc och lämnade mina papper sedan tog jag en promenad till KRIS och chillade en stund. Jag skickade ett sms till min pojkvän "lever du" men fick inget svar.. Sen när jag kom hem så fick jag svaret "jo ja lever". Jag pratade med hans systerdotter på facebook och hon sa att hon hade pratat med honom och att han var rädd att alla skulle va arg och skrika på honom därför hörde han inte av sig.. Men jag sa till henne att jag är inte arg! Jag är jätteledsen och livrädd att det ska ha hänt honom nånting! Hon pratade med honom igen och han ringde sedan upp mig. Vi pratade inte särskillt länge för ingen av oss visste vad vi skulle säga.. Han skulle komma hem imorgon sa han för att han hade tagit imorrse och våran regel är ju att han inte får komma hem när han tagit nåt. Jag berättade att jag älskar honom och att jag blir sjukt orolig när jag inte hör nåt ifrån honom på så lång tid..


Jag ska åka in till hans mamma imorgon för han skulle bli hämtad av sin syster och skjussad dit sen skulle vi alla sätta oss ner och prata. Som en "intervention" eller nåt antar jag.. Han vet inte än att jag också kommer att vara där och jag vet inte hur han kommer att reagera när han ser mig heller. Men han blir nog inte chockad, han vet att jag älskar honom och gör allt jag kan för att få honom på bättringsvägen. Sen vilken väg det blir får vi se men NÅNTING måste hända.

Jag vet inte vad jag tycker om det här med subutex-programet heller för han har varit in där förut och då fuska han bara med spice och kork hela tiden och jag vet att majoriteten av dom som går där INTE sköter sig men han måste väl få försöka iallafall. Sen om det inte funkar får vi försöka med nåt annat, så är det bara.


Jag har en hemskt huvudvärk så jag ska nog krypa ner i sängen snart. Jag hoppas att jag kan somna inatt..

Av anonym narkoman - 17 november 2011 10:51

Jag hade skitsvårt att somna igår. Tankarna bara rusade men jag var jättetrött i kroppen, "var är han?" "lever han?". Jag vaknade för en stund sedan av att hans mamma ringde och frågade om jag hade hört något, vilket jag inte har och inte hon heller tydligen. Jag har inte ens försökt ringa honom... Tänk om det har hänt nåt också har jag inte ens ansträngt mig för att få tag på honom? Nej jag får inte tänka så. Det är nu jag gör rätt som inte hör av mig. Han måste ta ansvar och höra av sig!


Jag försökte tänka positivt igårkväll och planera vad jag ska göra idag men hur ska jag orka? Jag hade tänkt ta en lång dusch, sedan locka håret vilket jag inte gjort på typ ett år, sen ska jag fylla i soc papperna och gå in med dom och sen kanske ta en sväng förbi KRIS och se vad dom gör.

Jag är ashungrig och har inte ens nåt att äta hemma..


Vad gör jag om han inte hör av sig idag heller?

Ovido - Quiz & Flashcards