Addictlife

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

Stairway of doom

Av anonym narkoman - 2 januari 2012 11:04

Inatt har det varit action i trappen kan jag lova..

Jag stängde av tv:n vid tolv och försökte somna, men efter en stund så hör jag ett jävla liv i trappen, låter som världens bråk och det är en kille som bara vrålar. Så jag väcker E, han flyger upp, ut i trappen i bara kalsonger och säger åt dom att lägga av men killen bara vrålar så E klappar till han några gånger sen går han in och ringer snuten.


Snuten kommer och hämtar killen, som för övrigt klappade till både en tjej och en snut innan det hela var över. Spya hela trappen.. Mysigt. Stackars vaktmästaren fick städa upp för den där bruden som killen var hos tänkte ju absolut inte göra det.


Tärt bara att jag har blivit så jävla feg. Jag har haft min beskärda del av grannbråk och har aldrig varit rädd att ryta i eller boxas om det ska vara så, men sen jag blev drogfri så har jag blivit så jävla feg. Jag kände mig odödlig på drogerna, nu känner jag mig skör och är rädd för att göra illa mig.


Som en gammal kärring..


Tur att jag har en pojkvän som kan beskydda mig, det känns tryggt när han är här.


Vaknade för en timme sen av att han hade klätt på sig och var på väg ut, och det vet vi ju alla vid det här laget vad det betyder eller hur? Vi får se när han kommer hem. Han skulle inte vara borta så länge sa han men ja det vet man ju hur det blir..


Jag skulle behöva göra nåt vettigt idag medans han är borta istället för att bara sitta här och vänta. Skulle behöva gå in på försäkringskassan och apoteket..

 
 
Ingen bild

Maria

2 januari 2012 13:29

Det är så upplyftande varje gång jag läser att du är drogfri och nykter! Men du måste berätta för honom hur illa du mår av hans beroende. Jag kan garantera att det kommer en dag då du inte orkar mer och då kommer du att ha 2 val: börja knarka igen eller lämna honom. Jag hoppas att du är stark nog att säga till honom antingen drogfri och lycklig med dig eller knarkare och ensam! Jag tror på dig, fortsätt va stark och tänk på dig själv! Massa kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards