Addictlife

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Nothing

Av anonym narkoman - 8 januari 2012 12:37

Det blev inget inlägg igår för att det fanns inget intressant att skriva. Jag satt hemma hela dagen tills E kom hem från fisket, sen såg vi en film och gick och la oss. That's it.


Jag misstänker att det inte kommer hända särskillt mycket idag heller, E åkte nyss och skulle träffa sin övervakare och jag har inte planerat att göra något särskillt. Han kommer att ta sub idag, det vet jag, men vad ska jag göra åt det?


Det börjar lixom kännas lite hopplöst det här.. NÄR ska han in i behandling?? Blir så less på soc som tar sån tid på sig.. Jag tror inte att jag kommer att kliva på igen, men det vet man ju aldrig, det enda jag vet är att situationen som den är nu är ohållbar.


Han säger att han inte känner sig som en människa utan droger och det kan jag förstå. Han mår riktigt dåligt alltså, och han behöver hjälp att ta tag i allting som har hänt honom. För tar han inte tag i det han mår dåligt över kommer han aldrig att sluta knarka och han kommer aldrig att må riktigt bra.


Look who's talking lixom.. Jag har inte tagit tag i mina trauman heller. Jag försökte, flera gånger, men det vart för jobbigt. Så vem är jag att säga nåt om honom..


Jag är iallafall drogfri. Sådeså.



 
 
Anne

Anne

9 januari 2012 19:29

Du har rätt att tycka och tänka som du vill. Dessutom känner jag att du kämpar för både dej och honom medan han verkar tänka mer på sej själv. Hejja dej!

http://www.annes.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards