Addictlife

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Is today the big day?

Av anonym narkoman - 26 januari 2012 11:40

Godmorgon och tack för era kommentarer, blir så peppad när jag läser det ni skriver.


Idag ska jag åka med min far till en närliggande stad och KANSKE tatuera mig. Han ska tatuera sig och jag ska följa med och prata med tatueraren och se om jag vill att han ska göra den. Men allt det här har jag skrivit om förut.


Igår var jag och käkade lunch med min underbara mormor på stan sen åkte vi och shoppade en bit utanför stan där jag jobbade i ett köpcentrum för ett par månader sen. Jag hade presentkort kvar sen jul och det var skönt att bli av med dom, kom hem med två skjortor. Jag älskar skjortor.


Sen träffade jag E på stan och vi åkte och hälsade på hans "extrafamilj", jag var egentligen helt slut och ville åka hem och lägga mig på soffan men mormor tyckte jag skulle ställa upp och följa med honom så jag gjorde det. Hon är rolig min mormor..


Nu måste jag hoppa i duschen och göra mig klar, farsan hämtar mig kl 13. Är lite nervös, tänk att jag kanske kommer hem med en tatuering, och inte vilken tatuering som helst! Men det får ni se när det är klart.

 
 
Ingen bild

sara

26 januari 2012 14:41

Jag hittade din blogg för ett litet tag sen och jag vill bara säga att jag är grymt imponerad av dig. Kämpa på! Stor kram Sara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards