Addictlife

Direktlänk till inlägg 29 januari 2012

Fast food for you

Av anonym narkoman - 29 januari 2012 17:32

Har nyss kommit hem från willys med mamma, det vart en riktig storhandling idag. Brukar passa på när jag har fått pengar också brukar jag och E unna oss nåt speciellt till middag, ikväll blir det nog fläskfillé. Tanken var att han skulle följa med och handla men han vart bjuden på hockey så det är klart han ska få gå på det. Jag är inte omöjlig ;)


Jag fick en femhundring av morsan för hon tyckte att vi skulle gå ut och käka middag på min 1årsdag, kände lite dåligt samvete för hon vet ju inte att farsan och jag har bokat tid för min tatuering den dagen.. Jag får väl ge tillbaka femhundringen om hon blir alldeless för upprörd, men det tror jag inte hon blir.


Gud det var så skönt att sätta sig i soffan och bara slappna av nu, fattar inte hur jag kan bli så slut bara av att åka och handla alltså, jag skulle kunna somna nu!


Längtar tills E kommer hem så vi kan laga middag och mysa lite. Det är han som är kocken i detta förhållande, jag lagar ALDRIG mat. Han gör till och med frukost åt mig för det mesta haha! Önskar att jag var lika bra som han i köket så jag kunde laga en romantisk middag till honom.. Men jag får väl lära mig..


Morsan och mormor är helt fantastiska i köket, det finns inget som dom gör som jag inte tycker om. Kanske borde gå i matlagningsskola hos dom. Nä men jag är inte helt värdelös i köket, men jag är inte lika duktig som E är så de blir alltid han som lagar mat. När han satt i fängelse så lagade jag mat hela tiden men de behöver jag inte nu hehe.


Har ingen aning varför detta inlägg handlade om mat faktiskt, kanske för att jag börjar bli hungrig och det är matlagning på tv:n..


Nä undra om man ska vila sig en stund kanske?



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards