Addictlife

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av anonym narkoman - 10 augusti 2011 21:39

Hemma igen. Har varit på ett fantastiskt fint möte ikväll, det var många nya ansikten och det är alltid lika roligt!

Jag är lite nervös inför resan till malmö imorgon. Jag är ganska säker på att jag kommer bli missnöjd med min packning och jag kommer garanterat att glömma nått! Sist jag skulle packa en väska hade jag precis tagit ett återfall på amfetaminet dagen innan jag skulle på 4-dagarskryssning med mormor och var uppe hela natten och hade psykos så ja ni kan ju tänka er hur packningen blev.. Att packa nu väcker det där minnet till liv. Oönskat och obehagligt..

Vi åker inte förens vid fem tiden imorgon så jag har inte börjat packa än, jag har hela dan på mig imorgon.. Tåget går från station tio i sex och sen mellanlandar vi i stockholm och byter till nattåg ner till malmö. Fyfaan alltså jag kan inte fatta att det är sant! Att JAG ska få åka på nåt så stort och häftigt som Europakonvent när jag bara har varit drogfri i sex månader! God is good!


Jag är så otroligt tacksam för min Gud, jag kan inte bättre beskriva känslan jag fick just i detta nu.

Tack.

Av anonym narkoman - 10 augusti 2011 10:11

Godmorgon. Min första tanke när jag vaknade imorrse var droger, fan va irriterande!! Bortsett från det har jag sovit ganska bra, jag har drömt om malmöresan. Det märks att det börjar dra ihop sig, jag börjar bli nervös.. Imorgon åker vi!


Min sponsor ringde nu när jag låg och snoozade. Jag undrar vad hon vill.. Det är säkert nånting om resan, eller så kanske jag har gjort nåt dumt? Den som väntar får se..

Nu ringde hon igen, hon undra om jag hade fixa skjuss till station. Men det har jag inte så det blir nog bussen. Det gör inget för mig jag har ju bara en väska på hjul o de är inte långt till stan.


Nä nu måste jag hoppa i duschen, jag ska ju faktiskt jobba idag!

Ovido - Quiz & Flashcards