Addictlife

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av anonym narkoman - 11 augusti 2011 23:02

nu ligger jag på nattåget. Vi har inte åkt från sstockholm central än. Det är trångt, obekvämt och det ligger en okänd människa ovanför mig. Ja det kan bli bättre. Men nu är jag på väg iallafall. Mot malmö!! Godnatt

 
Av anonym narkoman - 11 augusti 2011 10:10

Den stora dagen är här! Ikväll åker vi!

Jag har sovit bra inatt. Imorrse vaknade jag av att dom höll på och göra om parkeringen bakom mitt hus och jag sover med balkongdörren öppen så det lät en hel del. Men det gjorde mig ingenting! Jag låg till och med där och log och tänkte "Vad livet är underbart när jag kan ligga här och le och inte ens det där oljudet kan få mig på dåligt humör". Haha jag fattar inte ens vart den där känslan kom ifrån, men jag kände mig helt tillfreds med min tillvaro! Det var underbart, snacka om ett bra sätt att vakna på. Det kunde ha blivit värsta skitmorgonen, men det blev det inte. Jag tackar min högre makt, för jag är övertygad om att det är han som ligger bakom..


Jag har varit nervös och pirrig de senaste dagarna inför resan, men nu är jag bara taggad! Jag känner mig lugn inombords.


Just nu sitter jag och håller på att färga mina ögonbryn och ögonfransar, hehe. Fick ett infall såhär på morgonen. Hoppas att det blir bra annars har jag gjort bort mig!


Jag ska ta med mig datorn på resan så jag lär väl blogga nåt mer. Tja så länge!

Ovido - Quiz & Flashcards