Addictlife

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av anonym narkoman - 19 augusti 2011 15:25

Fortfarande ont.


Jag kom på idén imorrse att jag skulle ringa morsan idag efter jobbet och fråga om hon kunde hjälpa mig att städa för jag klarar inte det själv och det kunde hon. Jag ska dessutom få besök av en arbetskamrat idag så det passade bra att få det städat idag. Det känns mycket bättre att ha det städat och fint runt omkring mig än att ha saker liggande framme.

Men jag blir så jävla frustrerad... Jag kan fan inte göra nånting! Det gör för ont! Fan jag vet att jag måste gå till läkarn men jag vill inte. Jag vågar fan inte.


Diffe talar till mig.. Han säger att lite morfin skulle lösa mitt problem. Sålänge jag tar det i medicinskt syfte så är det väl ok? NEJ det är det inte! Men jag hatar att måsta slåss med mina egna tankar. Jag måste sätta mig och läsa basic text och få lite vägledning hur jag ska gå till väga..


Möte ikväll också det passar skitbra. Lite taskigt bara att jag kommer lämna min kompis hemma hos mig ensam medans jag åker in till stan men hon vet och förstår att jag måste gå på mina möten.

Det är otroligt hur många fina vänner jag fått sen jag blev drogfri! Och jag som var så orolig över att jag aldrig skulle kunna få "normala" vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards