Addictlife

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av anonym narkoman - 24 augusti 2011 22:49

Jag är uppfylld av andlighet och kärlek. Det är jag alltid efter NAmöten.. Jag fick förtroendet att leda kvällens möte och det kändes riktigt bra. Jag var inte alls nervös, det kändes som att jag gjorde precis det jag skulle göra. Det var inget konstigt med det. Så hädanefter tänker jag börja hålla lite mer möten.

Det blev som vanligt ett fint möte, det kändes roligt att sitta på ett möte med min vän från behandlingen igen. Det var inte igår lixom..

Vi har tagit det ganska lugnt idag, vi åkte till min morsa och käka lunch sen en sväng ut till köpcentrumet där jag jobbar och sen tillbaka till morsan och åt grillat, sen ner på möte. Och nu är vi hemma hos mig och bara softar framför tv:n. Jag har spelat lite gitarr för henne och visat hur mycket jag har lärt mig. Det var ju hon som lärde mig spela på behandlingshemmet.


Jag träffade en kille på mötet som jag betedde mig otroligt illa emot när jag var aktiv. Han hade handlat benzo av mig och det fattades pengar eller hur de nu var och jag gick i taket och blev helt crazy, skulle leka maffiaboss och driva in skulden o de ena med de andra. För en jävla skitsumma. Ja man ser där vad knarket gör med en. Jag skämms oerhört för mitt beteende men det var glömt sa han och det kändes bra. Det kändes riktigt bra.


Jag känner mig tillfreds med min tillvaro just nu. Jag trivs i mitt eget skinn och livet känns helt okej faktiskt.

Jag vågar inte säga ännu att jag har fått sinnesro, för då är jag rädd att jag inte ska ha något att sträva efter. Men å andra sidan kanske jag aldrig blir nöjd då heller.... Hmm..

Jaja. Nu ska jag inte yra till det så förbaskat.


com.

Av anonym narkoman - 24 augusti 2011 08:48

Jag har haft en rolig dröm inatt. Kände mig full i faan när jag vaknade :) Hehe

Det var ingen användardröm tack o lov men det var väldigt mycket f.d missbrukare med i den. Men vi hade roligt och det är väl huvudsaken!

Om en timme ska jag vara på stan och träffa min vän som kommer med bussen. Jag har saknat henne som fan! Vi har inte setts sen jag åkte hem från behandlingshemmet och det var den första juni.

Ikväll hade jag tänkt att vi skulle åka till min morsa och käka grillat och sen ner på ett NAmöte. Jag ska ju öppna ikväll!

Ja..


What else?


Jag har tankar ner musik som jag sitter och lyssnar på. Mmm.. Ja så är det.


Nä. Man ska sluta när man inte har nåt mer att säga. Hejdå.


Ovido - Quiz & Flashcards