Addictlife

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2011

Love, Peace & Understanding

Av anonym narkoman - 24 augusti 2011 22:49

Jag är uppfylld av andlighet och kärlek. Det är jag alltid efter NAmöten.. Jag fick förtroendet att leda kvällens möte och det kändes riktigt bra. Jag var inte alls nervös, det kändes som att jag gjorde precis det jag skulle göra. Det var inget konstigt med det. Så hädanefter tänker jag börja hålla lite mer möten.

Det blev som vanligt ett fint möte, det kändes roligt att sitta på ett möte med min vän från behandlingen igen. Det var inte igår lixom..

Vi har tagit det ganska lugnt idag, vi åkte till min morsa och käka lunch sen en sväng ut till köpcentrumet där jag jobbar och sen tillbaka till morsan och åt grillat, sen ner på möte. Och nu är vi hemma hos mig och bara softar framför tv:n. Jag har spelat lite gitarr för henne och visat hur mycket jag har lärt mig. Det var ju hon som lärde mig spela på behandlingshemmet.


Jag träffade en kille på mötet som jag betedde mig otroligt illa emot när jag var aktiv. Han hade handlat benzo av mig och det fattades pengar eller hur de nu var och jag gick i taket och blev helt crazy, skulle leka maffiaboss och driva in skulden o de ena med de andra. För en jävla skitsumma. Ja man ser där vad knarket gör med en. Jag skämms oerhört för mitt beteende men det var glömt sa han och det kändes bra. Det kändes riktigt bra.


Jag känner mig tillfreds med min tillvaro just nu. Jag trivs i mitt eget skinn och livet känns helt okej faktiskt.

Jag vågar inte säga ännu att jag har fått sinnesro, för då är jag rädd att jag inte ska ha något att sträva efter. Men å andra sidan kanske jag aldrig blir nöjd då heller.... Hmm..

Jaja. Nu ska jag inte yra till det så förbaskat.


com.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym narkoman - 17 november 2013 15:59

Jag tror att jag mår lite bättre idag. Jag vet inte, vill inte riktigt känna efter. Har iallafall fått prata med min man på telefon idag och det var uppskattat. Vi pratar mycket om hur det ska bli när han muckar, hur vi ska undvika att hamna i samma ...

Av anonym narkoman - 15 november 2013 21:09

Hej mina vänner. Nu var det ett tag sedan igen.   Jag har varit inne i en svacka. Deppar ihop totalt. På behandlingen har dom som regel att man måste ringa och sjukskriva sig varje dag som man är hemma. Jag ringde första dagen och sa att jag var ...

Av anonym narkoman - 25 oktober 2013 07:35

Först av allt måste jag bara säga tack till JP som skrev en jättefin kommentar till mig. Det värmde verkligen!   Saker och ting börjar hända med mig nu. Jag har fått en ny medicin som jag börjar må skitbra på. Den heter Venlafaxin och det är nora...

Av anonym narkoman - 13 oktober 2013 09:37

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen. Jag är kvar på kvinnoboendet och har börjat behandlingen. Det går väl hyffsat eftersom jag fortfarande är kvar här. Jag lyckades göra min första hela vecka på öppenvården och det känns bra. Men segt som fan. ...

Av anonym narkoman - 9 oktober 2013 19:46

Nu är jag inne på andra halvan av behandlingen och det går bra. Jag körde min lifestory igår och det har väckt väldigt mycket känslor hos mig. Särskillt mycket om mitt ex J som misshandlade och torterade mig i mer än ett år. Han är en stor del av min...

Ovido - Quiz & Flashcards